ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES. CURS 2024-2025

Les activitats que s’ofereixen han estat aprovades pel Consell Escolar en coherència amb el tarannà educatiu de l’escola.

Un objectiu paral·lel al desenvolupament de les activitats és augmentar la participació dels pares i mares en aquesta comissió per millorar-ne la coordinació, així que us animem a apuntar-vos a la Comissió!

HORARIS DE LES ACTIVITATS

Formulari de preinscripció del 9 al 15 de setembre: https://forms.gle/zpa6PeYr5V3uY1M58

Recordeu de fer els pagaments i adjuntar la documentació tal i com us indiquem.

La setmana del 16 de setembre enviarem les instruccions per mail per formalitzar la inscripció. Si alguna activitat no tira endavant informarem de com procedir per rebre la devolució de l’import.

Cal haver pagat la quota de la CAFI per a poder apuntar-se a les activitats complementàries.
El preu de cada activitat és de 22€ mensuals i el pagament es podrà fer trimestralment (66€) o anualment (154€).
*En el cas que algun infant es doni de baixa abans d’acabar el curs, no se li farà el retorn dels diners de la matrícula.

Les activitats començaran a l’octubre i finalitzaran al maig.

Qualsevol dubte que tingueu ens podeu escriure a l’adreça complementaries@escolaitaca.cat