Servei d’acompanyament del bus urbà pel curs 2024-2025

Benvolgudes famílies:

Les persones que formem la comissió de mobilitat estem molt contentes d’oferir, un any més, el servei d’acompanyament del bus urbà de Manresa.

Aquest servei consisteix en què un/a monitor/a recull als infants inscrits al servei, a les parades que hagin escollit i els acompanya fins a l’escola utilitzant o bé la línia L1 o la línia L8. A la tarda, es fa el recorregut a la inversa, es recull els infants a l’escola, s’agafa el bus urbà, i es deixa l’infant a la parada assignada (sempre que hi hagi una persona responsable que el reculli a la parada). En poden fer ús INFANTS DE P5 A a 6è (P4 només si l’escola hi dona el vist-i-plau).

El servei començarà el proper 16 de Setembre de 2024.

Us enumerem les característiques més importants del servei:

1. El servei està gestionat per l’Ajuntament de Manresa des de l’inici de curs, finançant-ne la totalitat del cost del servei. Això vol dir que el cost per a les famílies és 0€ durant tot el curs.
  2. S’utilitza una app (batonroute safe) per fer el seguiment del servei, informar de les absències, canvis de parada, trajectes ocasionals i altres comunicacions entre famílies i monitoratge.
  3. Per aquest curs, a part de la nostra escola, també ofereixen aquest servei el Puigberenguer,  Serra i Hunter,  Les Bases (bus urbà i bus en bici),  i L’Espill (només bus a peu), tots el serveis gestionats per l’Ajuntament.

Les INSCRIPCIONS s’obren el dilluns 17 de juny en aquest enllaçhttps://forms.gle/WaTSWFadUEGwjBJn6

Per qualsevol dubte/suggeriment podeu consultar aquest mateix formulari d’inscripció o enviar un correu a mobilitat@escolaitaca.cat

El dia 12 de setembre a les 16:15h es farà un reunió informativa del servei de bus al menjador de petits.

Per als alumnes de l’escola, hi haurà servei de monitoratge assumit per la CAFI, teniu temps per apuntar-vos amb la Mercè fins al 10 de setembre a les 9:30h. Ho podeu fer presencialment cada dia de 9 a 9:30h o enviant un mail a mercepamipipa@gmail.com

Recordeu que les famílies sou les responsables d’acompanyar els infants fins a monitoratge (sala de moviment de petits) i de recollir-los al mateix lloc.

Moltes gràcies

Comissió Mixta de Mobilitat de l’Escola Ítaca de Manresa